365天娱乐,《玩具总动员4》电影精讲

时间:2019-12-27 16:38:34

365天娱乐,《玩具总动员4》电影精讲

365天娱乐,影片简介:

胡迪深知自己在这个世界上的使命,就是照顾他的主人,无论是老主人安迪还是新主人邦妮。当邦妮将不情愿成为玩具的“叉叉”带回家时,胡迪又担起了教导叉叉接受自己新身份的责任。然而当邦妮将所有玩具带上房车家庭旅行时,胡迪与伙伴们将共同踏上全新的冒险之旅,领略房间外面的世界有多广阔,甚至偶遇老朋友牧羊女。在多年的独自闯荡中,牧羊女已经变得热爱冒险,不再只是一个精致的洋娃娃。正当胡迪和牧羊女发现彼此对玩具使命的想法大相径庭时,他们很快意识到更大的威胁即将到来……

精彩词句学起来:

1. it's raining cats and dogsout there! 外面倾盆大雨。

2. heads up! andy's coming! 注意,安迪来了!

3. the rest of you, stay put. 其他人别动。

4. 5.32 miles, give or take. 5.32英里左右。

5. he is my accessory. 他是我的跟班。

6. you are selling yourself short. 你太谦虚了。

7. exactly! he was way out of line. 就是啊,他太过分了。

精彩片段对白:

bo peep: wait for it. all right, let's go!

(grunting)

woody: so, how long were you in here?

bo peep: i don't know. couple years. i didn't wanna sit on a shelf waiting for my life to happen. so, i left.

woody: wow. you've handled this lost toy life better than i could.

bo peep: aw, sheriff. you're selling yourself short. i think you'd make a great lost toy.

woody: you really don't think you'll ever be in a kid's room again, huh?

bo peep: (straining) nope. and now with the carnival traveling through, it's our chance to hop a ride...and leave town.

woody: you're leaving?

bo peep: sure am. you ever think about getting out there, seeing the world?

woody: without a kid? (chuckles) no. you can't teach this old toy new tricks.

bo peep: (chuckles) you'd be surprised. so, how'd you end up in this store in the first place?

woody: well, i saw your lamp in the window...and i thought maybe you were inside...and so i, uh... wow.

bo peep: yeah.

woody: will you look at that?

bo peep: this is the only part of the store i ever liked. that's gonna be quite a jump for you and duke.

woody: (chuckles) for me?

bo peep: didn't i tell you? you're going with him.

woody: i am?

duke: let's caboom.

bo peep: it'll be fine, duke's the best.

woody: yeah, at crashing.

giggle: and now!

(buzzing)

bo peep: go!

woody: whoa!

(gasping)

duke: huh? rejean.

voice in duke's head: it's a commercial. it's not real!

duke: i can't do this! i'm sorry, rejean!

woody: (gasps) no, no, no!

(grunts)

duke: what's new, pussycat?

(meows)

woody: forky?

bo peep: girls?

woody: forky, where are you?

(forky chuckling)

forky: you're never gonna find me.

woody: forky?

forky: (gasps) woody! how'd you find me?

woody: bo, i found him!

forky: hi.

bo peep: wait, it's an actual fork?

forky: bo! bo! bo!

giggle: buzz! the dummies are gone!

buzz: what? where'd they go?

(all screaming)

woody: okay, we can go now!

bo peep: no. i need to find my girls.

gabby gabby: hello, woody. hi, bo.

bo peep: where are my sheep?

woody: yeah!

forky: look! woody found me!

ducky: take the bunny!

bunny: i'm too cute to die!

buzz: hi-ya!

bunny: oh, no, no!

buzz: (gasps) woody!

gabby gabby: i just wanna talk.

woody: yeah, with my voice box!

buzz: pull!

(grunting)

woody: whoa!

voice box: you're my favorite deputy. (woody gasping) somebody's poisoned the water hole. i'd like to join your posse.

(dragon yowling)

(gasping)

voice box: reach for the sky!

(all yelling)

(panting)

(gasps)

(sheep bleating)

bo peep: girls! drop it.

(grunting)

(forky screaming)

woody: no! no! forky!

bo peep: we've gotta go!

woody: wait!

(forky whimpering)

woody: forky!

forky: woody!

(screams)

(bleating)

(gasps)

(all grunting)

buzz: bonnie's backpack?

(dragon growling)

(gasps)

giggle: ahh!

(screaming)

bo peep: giggle!

(both exclaim)

(dragon yowling)

gabby gabby: don't let woody leave!

bo peep: grab on!

(both yelling)

bo peep: duke, get us out of here!

duke: oui! here, kitty, kitty!

woody: wait! we don't have forky!

forky: woody!

(gasps)

woody: forky!

(duke screams)

(all screaming)

(gagging)

(groans weakly)

(中国日报网英语点津 陈丹妮 编辑)

来源:中国日报网


图片新闻

双十一的剁手党,买买买的理由!
刚刚下完单,看到淘宝的成交额已经三百多亿了。买买买,买我高兴!其实,时至今日。网购确实是大势所趋,是为大多数人接受的消费方式。我就是想成功的人,买!来来来,看看我都买了啥!实体店买过了,觉得不错,便宜就再买几件。我是多么勤俭持家温柔贤惠的媳妇啊!那我知道了,你1号就买够了!
易车第三季度亏损1.65亿元 因强化C端影响力营销支出增至16.3亿
2019年第三季度归属于易车公司净亏损为人民币1.65亿元,去年同期归属于易车公司净亏损为人民币2,670万元。在第三季度,交易服务业务成为易车第三季度唯一营收增长的业务板块。易车的亏损与其大幅度增加营销支出有一定关系。财报显示,易车在第三季度销售行政支出大增7.4%至16.3亿元。根据财报,易车预计2019年第四季度的收入将在24.5亿元人民币至25.5亿元人民币之间。
文登区29处机关事业单位院内停车场错时开放
#奔驰车方向盘没人动自己转#最近,南京市民史先生碰到了一件非常诡异的事,他的奔驰汽车就像着了魔一样,只要一发动,方向盘就开始不停左右转动,看起来非常可怕。经检测,这辆车的转向机出现了故障。虽然史先生的车在召回之列,但是这次的故障并不是召回通知书中提到的问题。

热门新闻

最新“坑娃”父母排行榜出炉,没上榜的都是好父母
一些父母在生了娃之后或因为爱子心切或因为责任感差等做出很多“坑娃”的事。下面这份是我们整理的最新“坑娃”父母排行榜希望你没在这个“榜单”上。这些“有毒”偏方带来的危害很可能是无法挽回的。
借力“一带一路” 西安资本加速“出海”
不过随着“一带一路”倡议的宣布,可视为中国对全球化进程的重大贡献。作为参与者和受惠者之一的陕西,“一带一路”倡议为陕西资本“走出去”和“引进来”提供了前所未有的条件和机会。上半年,陕西对“一带一路”沿线国家和地区进出口212亿元,增长10.9%。来自西安商务局的一份资料显示,作为“一带一路”的重要节点城市,2018年西安市对外投资合作保持稳中有进。事实上,上述数字,只是西安在加速“出海”方面的“冰
沪深指数震荡蓄势 两主线汇聚赚钱效应
场内热点分化严重,赚钱效应主要集中在稀土和芯片两大主线。这意味着当前量能是健康的,可以继续支持A股阶段上行。日前央行表示,有信心保持汇率稳定,并公开回应了外汇市场保持稳定运行的基础。对于下一步将如何捍卫汇率稳定,央行高层也纷纷给予明确答案。前者对短期市场情绪带来困扰,后者从中长期利好A股。相对收益者而言,增配金融、自主可控方向,减配一季度机构持仓过度集中,预期反应较为充分领域。